NYHETER        PRODUKTER        SUPPORT        KONTAKT        OM OSS        WEBBSHOP
SUPPORT     SERVICEANMÄLAN     FILARKIV     FUNKTIONSAVTAL     INTERNT

Telefonsupport: 0771-23 24 40
E-post: support@norsecraftgeo.se


Service och uppdatering
För serviceärenden, årlig service samt uppdatering/genomgång av utrustning fyll i en serviceanmälan.

Viktigt vid inskick av utrustning:
Skicka alltid utrustningen väl förpackad.
Vid inskick av totalstationer skall dessa alltid skickas i den hårda originalväskan som utrustningen levererades med vid nyleverans.
Vid tidsbokning av årlig service skicka in utrustningen i god tid så att den finns på plats hos oss senast en dag före bokat datum.

Fraktsätt:
• Om ni skickar med Postnord så använd deras tjänst Postnord Parcel till företag.
(OBS! Skicka ej som MyPack Collect).
• Om ni skickar med bussgods så måste "utkörning" kryssas i vid beställning då vi inte har möjlighet att hämta paket.
• Övriga transportbolag går bra att använda så länge utkörning till mottagaren är bokad. T.ex. Schenker, DHL, UPS m.fl.


Returer
Kontakta alltid Norsecraft Geo AB innan Ni returnerar något till oss.


Reklamationer
Kontakta alltid Norsecraft Geo AB innan ni returnerar något till oss. Detta gäller även vid felleverans av oss eller felbeställt av dig som kund.
 
 
 
Tips från supporten
Se aktuell och dagshistorisk jonosfärspåverkan med jonosfärsmonitorn direkt på Swepos hemsida

På Android Market finns en gratis App som heter Jonos för att se aktuella störningar i atmosfären direkt i din Androidtelefon
------


 

-
Huvudkontor

Norsecraft Geo AB
Orrvägen 26
192 55  SOLLENTUNA
-
Kontakt
0771-23 24 30
info@norsecraftgeo.se
support@norsecraftgeo.se
  -
 
   
©Norsecraft Geo AB 2016